DEICHMANN si udržuje vedoucí postavení na trhu v České republice

Společnost DEICHMANN v České republice nadále dosahuje dobrých výsledků a může se ohlédnout za úspěšným hospodářským rokem. Prodejce obuvi uzavřel rok 2024 s nárůstem tržeb o přibližně 2 procenta na 3,1 miliardy Kč. Společnost DEICHMANN prodala ve svých prodejnách a internetovém obchodě přibližně 3,7 milionu párů obuvi, což odpovídá úrovni z předchozího roku. Společnost si i nadále udržuje pozici lídra na českém maloobchodním trhu s obuví. Na konci roku 2024 pracovalo pro společnost DEICHMANN v České republice přibližně 1100 zaměstnanců.

Společnost DEICHMANN působí v České republice od roku 2003 a od té doby se neustále rozvíjí. „Náš slib zní takto: Nabízíme aktuální módní a značkovou obuv pro celou rodinu za nejlepší možnou cenu v moderních prodejnách a v našem internetovém obchodě s přátelským servisem. To nás definuje jako DEICHMANN, a lidé v České republice si toho váží. A to je také důvod našeho úspěchu, zejména v ekonomicky náročných časech,“ říká jednatelka Veronika Sedláčková.

DEICHMANN nyní provozuje v České republice 118 prodejen a neustále investuje do sítě poboček. Prodejce obuvi se i nadále zaměřuje na moderní design prodejen a služby pro atraktivní zážitek z nakupování. Nový koncept prodejny je průlomový díky svému modernímu vzhledu, velkorysému vnímání prostoru, jemným barvám a dostatku místa pro sportovní obuv. V roce 2024 byly v České republice otevřeny celkem 3 nové prodejny DEICHMANN a 11 jich bylo modernizováno. Letos je v plánu otevření 4 nových prodejen a 9 bude modernizováno dle nového designového konceptu. Digitální a omnikanálové nabídky smysluplně doplňují zákaznický servis poskytovaný v prodejnách. Patří sem například služba vyzvednutí v obchodě „Click & Collect“ a služba doručení domů „Ship-to-Home“.

Koncept obuvi DEICHMANN s nejlepším poměrem ceny a kvality dokáže uspět i v těžkých časech. Hlavními tématy, která společnost v roce 2024 dále rozvíjela na různých úrovních, byly poměr ceny a kvality, rozmanitost značek a odborné znalosti v oblasti módy. Od sportovní přes ležérní až po elegantní, zákazníci v nabídce DEICHMANN zaručeně najdou tu správnou obuv pro každý styl pro celou rodinu, a to za nejlepší poměr ceny a kvality.

Nabídka značek je široká. Kromě oblíbených privátních značek nabízí společnost také obuv od známých značek, jako je Rieker, Esprit, Tom Tailor, Skechers, Bench, Mustang, Crocs a Bugatti, nebo od zavedených sportovních značek, jako je Adidas, Nike, Puma a Fila. Pro děti má DEICHMANN ve svém sortimentu modely značek FILA, Venice, Bobbi Shoes a Paw Patrol. Zákazníci u DEICHMANN najdou také doplňky, jako jsou tašky, šátky a šály.

Potřinácté Obchodníkem roku

V roce 2024 byl DEICHMANN již potřinácté jmenován Obchodníkem roku v kategorii Obchodník s obuví. Za tímto účelem provedla Společnost pro spotřebitelský výzkum (GfK) průzkum mezi přibližně 2 000 spotřebiteli ohledně povědomí o značce, počtu zákazníků, důvěry a spokojenosti s nabídkou produktů, kvalitou a zaměřením maloobchodníků v České republice. „Toto obhájené ocenění nás velmi těší,“ říká Veronika Sedláčková. „Ukazuje, že naše strategie nabídky kvalitní obuvi s módním designem za dostupné ceny i nadále rezonuje.“

Poosmé v řadě: Nejdůvěryhodnější značka roku

Kromě ocenění „Obchodník roku“ získala společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. mezi všemi prodejci obuvi také cenu za nejdůvěryhodnější značku roku 2024.

Foto: DEICHMANN