Na český maloobchodní trh za prvních šest měsíců letošního roku vstoupilo 6 módních značek. Sektory módy, obuvi a doplňků zůstávají tradičně silné. První prodejnu na českém trhu otevřela slovenská barefoot značka obuvi BeLenka v pražském obchodním centru Arkády Pankrác. Na nákupní třídě 28. října představila své produkty americká značka kšiltovek New Era, na Senovážném náměstí otevřela další americká značka outdoorových doplňků Peak Design. Prémiovou řadu oblečení uvedla na trh značka s. Oliver v českobudějovickém nákupním centru IGY, a to pod jménem s. Oliver Black Label. V obchodním centru OD Ládví zahájila prodej italská prodejna s dětskou módou Blukids.
Přehled maloobchodních značek, jež v první polovině roku 2025 vstoupily do České republiky
Bath & Body Works – USA, Oblečení
Be Lenka – Slovensko, Obuv
Blukids – Itálie, Oblečení
New Era – USA, Doplňky
Peak Design – USA, Doplňky
s. Oliver Black Label – Německo, Oblečení
Druhé pololetí ve znamení vstupu známých značek
Ve druhém pololetí roku 2025 bude český trh čekat příchod řady významných světových značek, které dále rozšíří nabídku pro místní spotřebitele. Mezi očekávanými novinkami je například švédská módní značka s kavárnou Arket ze skupiny H&M. Na trh vstoupí také polská šperkařská značka Savicki, rakouské fitness centrum Speedfit. Tento vstup značek potvrzuje rostoucí zájem mezinárodních firem o české zákazníky a zároveň přináší nové možnosti v oblasti módy, krásy a volnočasových aktivit.
Zdroj: Cushman & Wakefield