Mezinárodní značka německé pánské módy OLYMP pověřila od letošního roku světoznámého herce Matthewa McConaugheyho jako svého nového ambasadora. Módní značka a držitel Oscara a autor bestsellerů tvoří „dokonalý pár“. Tato spolupráce s Matthewem McConaugheym je důležitým milníkem v transformaci produktového specialisty na lifestylovou značku.
Novou kampaň nafotil renomovaný fotograf Mario Sorrenti v Los Angeles. Vysoký reklamní dopad, který tato kampaň vygeneruje, výrazně zvýší povědomí o značce a její žádanost a bude i nadále pozitivně ovlivňovat poptávku po vysoce kvalitních produktech OLYMP. Obchodní partneři OLYMP se mohou plně zapojit do všech zahájených komunikačních opatření a optimálně tak těžit ze svého reklamního dopadu pomocí individuálně připravených zobrazovacích materiálů, obrázků, videí a textů, které OLYMP rád poskytne na vyžádání.
Mark Bezner, majitel a generální ředitel společnosti OLYMP Bezner KG, říká: „Matthew McConaughey je známým jménem jako jeden z nejlepších hollywoodských herců. Jeho působivá herecká kariéra a také jeho závazek k rodině a filantropii jsou něco, k čemu se naše značka zaměřuje. Po setkání v Los Angeles v loňském létě se ukázalo, že sdílíme stejné hodnoty. Okamžitě jsme si našli sympatie a rychle jsme se dohodli na spolupráci.“
Matthew David McConaughey se narodil v Uvalde v americkém státě Texas 4. listopadu 1969. Od svého hereckého debutu filmem o dospívání Dazed and Confused v roce 1993 je v Hollywoodu považován za spolehlivou stálici. Ženatý otec tří dětí se definitivně prosadil jako právník Jake Brigance v právním thrilleru Time To Kill v roce 1996. Role Rona Woodroofa, elektrikáře s diagnostikovanou HIV, ve filmovém dramatu Dallas Buyers Club (2013) mu vynesla Oscara v kategorii „Nejlepší herec“. Následovala řada trháků, jako například Vlk z Wall Street (2013), Interstellar (2014) a Gentlemeni (2019). Naposledy, v roce 2024, překvapil mnohé cameo rolí ve sci-fi akčním filmu Deadpool a Wolverine. Nadace „Just Keep Livin“, kterou založil se svou ženou Camilou, se věnuje pomoci a povzbuzování středoškoláků v této kritické fázi jejich života a motivuje je k zdravým rozhodnutím pro lepší budoucnost.
„Matthew McConaughey a OLYMP – padne nám perfektně, stejně jako naše košile. Nejen na obchodní úrovni, ale i na lidské. Oba jsme lídry ve svých oborech, inspirujeme lidi svou prací, angažujeme se v charitativní činnosti pro děti a mládež po celém světě, zastáváme se zodpovědného jednání a zastáváme se aktivního a vyváženého životního stylu. Jsme také sportovní nadšenci a rodinní lidé či firmy. V neposlední řadě Matthew McConaughey vypadá zatraceně dobře – zejména v našich produktech. Jeho gesta a výrazy obličeje jsou nezaměnitelné a dělají motivy našich kampaní jedinečnými,“ říká Mark Bezner.
OLYMP představí jarní kolekci 2026 v Düsseldorfu, v OLYMP Showroom Halle 29, 16.–23. července 2025.
Objednávky kolekce pro jaro/ léto 2026 jsou také v Průhonicích od 20. července do 28.srpna 2025.
OLYMP Lookbook Spring 2026: https://lookbookspring.olymp.com/
Kontakt:
Módní Agentura J.V.P.s.r.o
Vladimir & Jan Pevný
Nová 467, Průhonice 252 43
M +420 777 856 066
E-mail: pevny@olymp.com